Glimt fra Nannestadfestivalen 2015

Takk til blide mdg’ere på stand, de andre politiske partiene i Nannestad, og ikke minst alle innbyggere som kom innom og snakket med oss på Nannestadfestivalen denne helga! Vi gleder oss til en spennende valgkamp og håper vi får tillit til å bidra til et ansvarlig og fremtidsretta Nannestad de neste 4 årene. Og ta gjerne kontakt med oss om spørsmål og saker dere er opptatt av!

Fra Miljøpartiet De Grønne Nannestad sto Kristin Antun, Gunnhild Marie Kristiansen, Annette Axelsen, Tone Granaas og Javed Rasool på standen. I tillegg fikk vi god hjelp fra Hans Petter Sveen fra Eidsvoll MDG og Vidar Dagfinn Myhre fra Nittedal MDG.

Kristin Antun, Hans Petter Sveen (Eidsvoll MDG), Javed Rasool, Tone Granaas og Gunnhild Kristiansen på stand på Nannestadfestivalen 2015
På Nannestadfestivalen 2015
Aldri feil med en selfie på stand! Javed, Tone og Gunnhild gleder seg til valgkamp!
Hans Petter Sveen (på besøk fra Eidsvoll MDG), Javed Rasool og Gunnhild Kristiansen på stand for Miljøpartiet De Grønne på Nannestadfestivalen 2015

På Nannestadfestivalen 2015